HTML

GAMES

Ezen az oldalon játékokról találsz leírásokat, linkeket, trükköket. Nézz körül.

Friss topikok

Archívum

Cabal Online

2011.04.19. 17:36 :: DTK

Cabal Online

 

 

 

 Réges-régen a CABAL dühvel és rombolással tisztította meg a földet. A fölösleges pusztítás között az „erőhatalom” hét nagy mestere segítette a túlélőket, az újjáépítésben.


Most közel ezer évvel később, a CABAL újra kezébe vette az irányítást a gonoszság felett, egy gyereket királlyá nevel, hogy még egyszer megtisztítsa a földet. Csak rajtad áll, hogy szembenézz Nevareth támadóival és rájöjj mi van az össze esküvés mögött.

Több mint 100 „NPC” között, barátokra és ellenségekre lelsz, megismered a jókat és a rosszakat. De tartsd nyitva a szemed! Változnak a dolgok, néhány szövetségesed ellened fordulhat, miközben az ellenségeid megbízhatóvá válnak...

 Ez lenne a történet. A Cabal Online egy nagyon szép és kidolgozott MMORPG alapú játék, amit az ESTsoft készített nekünk. Európában 2006 december 21-én adták ki. Először fizetős volt aztán vált ingyenessé, azóta is több ezer játékos játsza. A cabal online célja hogy küldetéseket teljesítsünk ezáltal minél magasabb szintre fejlődjünk. Mint minden MMORPG alapú játékban itt is sokat ölni, küldetések teljesítése végett és a skill-rank növelése miatt. Itt a skillek csoportokra (rankokra) vannak osztva, minél magasabb a rank, annál jobb és szebb a skill. A rankot (már az előbb írtam) öléssel, pontosabban skillezéssel lehet vinni, ezt is pont úgy mint ha a karakterünk szintjét vinnénk. Ezeken kívül vannak ún. speciális skillek amelyeket minden tizedik szintnél lehet megszerezni küldetésekből, amelyek különleges képességekkel ruházzák fel a karaktereket. 

A cabalban 6 kaszt játszható: Warrior (WA), Blader (BL), Wizard (WI), Force Archer (FA), Force Shielder (FS) és a Force Blader (FB).

A kasztok leírását a Wikipédiáról másolom be (remélem nem baj =) )

Warrior:

Kard skillek-re speciálódva a legerősebek és a legvédetebb karakter. Az erőt fektetik hatalmas előnybe, Magic skillek (mint a bladernek) aligha kellenek legfeljebb távolsági támadásra. Ebből kikövetkeztethetően az intelligencia pontokra csekély mennyiséget kell rakni. Ha warriort kezdünk akkor tudnunk kell arról hogy sok az e karakterfajta, ezért a ruházat és fegyver árak az egekbe szöknek. Kétféle fegyvert használhat, a Great Sword-ot és Daikatana-t. A Great Sword használathoz az Erőt (Str-t) kell nagyon felvinni. A Daikatanához az Erőt és az ügyességet (Dex-et) 2:1 arányban kell fejleszteni (kb.)

Blader:

Bladerek a leggyorsabb kardforgatók Nevarethben. Az Erő hatalmat a fizikai teljesítményük növelésére, két kardra egyszerre irányuló figyelem és mozgásuk javítására használják, mintsem a támadó erejük növelésére. Eleinte sokféle fegyvert használtak, ám végül megállapodtak a két külön kard használatánál két kézben. Azóta két (Blade) vagy egyélű (Katana) fegyvert használnak és egy könnyű, gyors mozgást biztosító Martialsetet (de mást is lehet) viselnek ami a Huan Kontinensről maradt meg. Csakúgy mint a warrioroknak, a bladereknek sincs sok közük az Intelligenciához, így intelligencia pontjaikra nem érdemes sokat adni. Az ügyesebb Bladerek képesek különféle halálos fegyvereket felvenni és halálos sebet ejteni áldozatukon, akár a kardjuk használatával is.

Wizard:

Wizardok az erőt manipulálják, hogy kompenzálják fizikai gyengeségüket. Nevareth ősi koraiban egy Erő Pálcának nevezett eszközt használtak varázslataikhoz ami a Tisztelendő Korból maradt fenn, de miután felfedezték a Mag-Technológiát (Core Technology) áttértek az Orbok használatára. Az Orbok egykezesek, ezért a varázsló kettőt is használhat, hogy megduplázhassa az erejét. Arra is képesek, hogy egyszerre két varázsigét szórjanak ki, habár ez csak a Double Caster (Kettős Igéző) Módban tudják érvényesíteni. A Wizardok sok pontot fektetnek intelligenciájuk növelésére, hogy minél jobban kiismerjék az Erő hatalmát. Martial ruházatot viselnek mert a fizikai erőt és agilitást nem tartják nagyra. Állítólag azért kerülik a fémes páncélokat, mert az elvágja őket a külvilág erőitől. Tapasztalt Wizardok képesek egyszerre több varázsigét használni és eggyel is nagy sebzést okozni.

Force Arher:

Force Archerek a wizardok leszármazottjai. Rájöttek, hogy távolról használni a mágikus igéket biztonságosabb, így kifejlesztettek egy technikát, és sokkal inkább koncentráltak a távolságra és gyorsaságra mint a nagyterületű pusztító varázsatokra. Crystal-okat (Kristály) készítettek, amik az Orb továbbfejlesztett változata, jobban koncentrálva az erőt egy bizonyos távoli pontra. Ez a felfedezés vezetett egy másik nagy találmány, az Astral Bow (Astral/Lelki Íj) létrejöttéhez, ami lecsökkentette az elveszendő Erőt valamint pontosabbá és gyorsabbá tette a hosszútávú varázslatokat. Kis erőt igényelnek (Strength,Dexterity), és a Pastur kontinensről származó Battle Suit-ot (Harci Ruha) viselnek, ami nagyobb védelmet ad mint a könnyűpáncélok. A tapasztalt Force Archerek képesek nagy hatótávolságú varázslatokat lőni és ha elérik a mester szintet, akár egyetlen halálos mágikus nyíl kilövésével is leteríthetik ellenfelüket, nagy távolságból.

Force Shielder:

Az Astral Shield (Erőpajzs) elkészítése új fejezetet nyitott a nevarethi kardforgatók történelmében. Az Astral Shieldnek olyan erős védelme van, hogy már offenzív célokra is felhasználható. Néhány Warrior és Blader akik elkeseredetten kerestek egy új fajta defenzívebb harcászatot Force Shielderként folytatták életüket. Nagyobb védelmet akartak és sajátos harcmodort. A legerősebb harci páncélt, Armorsuit-ot hordanak és a félelmetes Astral Shieldet. Rövid hatótávú erőirányításra specializálódtak, így alkalmatlanok nagy hatótávolságú támadásokra, de ezt a gyengeséget közelre ható varázslatok kifejlesztésével kompenzálták amik felerősítették támadásukat a testükhöz közel eső területeken. Ilyesmit szerettek volna a Wizardok is elérni. Nagyon nehéz harcmodort fejlesztettek ki, hisz hatalmas erejüknek kell, hogy legyen, jártasak a mágiában és az ügyességüket is fejleszteniük kell mivel csak egy kardot használnak. A legtapasztaltabb Force Shielderek számtalan formában tudják manipulálni pajzsukat és megerősíteni támadásaikat testüre ható mágikus bűbájokkal.

Force Blader:

A vívó kinek pengéjét átjárja az erő. A kristályok kifejlesztése és a Force Archer születése létrehozott még egy harcstílust a Force Shielder mellett. A Force Bladert, lévén gyakorlatilag a Force Shielderrel együtt fejlődött ezért sok mindent megosztottak egymás közt. Nevareth első időszakában az emberek vágya volt, hogy kardot és mágiát egyszerre használjanak így közeli és távolsági harcot egyidejűleg folytasssanak. De ez közel lehetetlennek tűnt mielőtt a Force Archer és a Force Shielder megjelent. Ám megjelenésük után hatalmas lökést adtak és az emberek elkezdték tanulmányozni a varázslat és kard kombinációját. Eleinte a Force Bladerek kardot használtak az egyik és egy erőmanipulátort a másik kezükbe. Ellentétbe a Force Shielderekkel akik a védelmet helyezték előtérbe náluk az ügyesség és a pontos támadások lebegtek a szemek előtt. Ugyanezen okból nem viselnek nehéz páncélzatot. Fokuszok közül a varázsgömböket részesítik előnyben mely a pusztító erőre helyezi a hangsúlyt és nem az irányításra. Ezen felfedezések gyümölcse a kecses Force Blader lett, de ez nem volt túl meggyőző. Minden téren elmaradtak: kardképességeik a Bladerek mögött kullogott míg varázserejük nem érhette el a varázslókét és Force Archerekét, továbbá a Force Shielderekkel ellentétben nem voltak képesek támogató varázslatokat létrehozni. Egy új utat kellett találniuk, hogy növeljék a hatalmukat, hosszú felfedezések során rájöttek, hogy az egyidejű használata a kardnak és a mágiának ellensúlyozza a gyengeségüket így létrejött egy egyedi harci technika melyet mágikus-kardfogatásként ismerünk. Lévén a Force Bladereknek minden téren egyforma ügyesnek kell lenni ezért nagy figyelmet fordítanak képzésük során mind a fizika mind a mentális képesítésnek. Jóllehet nem sok mágikus-vívóképességet mutattak eddig be de a Force Bladerek képesek egyszerre kard és mágikus képességeket használni. A tapasztalt Force Bladerekről azt tartják képesek minden varázslatot kombinálni a kardjukkal és így több és több energiához jutni.

És a karakterek különleges képességei:

 

-10-es szint: Battle Aura képesség, Astral Board (deszka) használata

-20-as szint: Első Battle Mode képesség (BM1)

-30-as szint: Combo mód

-40-es szint: Guild létrehozásának joga + board skill+ tovább tart a buff (960sec)

-50-es szint: Második Battle Mode képesség (BM2)

-60-as szint:BM2+aura használható egyszerre

-70-es szint: ------

-80-as szint: Astral Bike (motor) használata + tovább tartanak a buff ok (1260sec)

-90-es szint:Astral Bike combo támadás

-100-as szint:+ invertory az agent of port servce nél + oldal

-110-es szint:tovább tart a buff

-120-as szint: tovább tart a buff (1560sec)

-130-as szint:6 buff felmehet egyszerre

-140-es szint:7 saját buff idegen buff al együtt 9 mehet fel

-150-es szint:továbbtart a buff (1860 sec)

-160-as szint:9 buff felmehet a sajátjukkal is

-170-es szint:10 buff felmehet máséval és sajáttal is

thx wiki :D

 

A cabal szerintem a legszebb grafikájú játék az ingyenes MMORPG-k közül. Nagyon ajánlom mindenkinek, én is játszottam valamikor és nem lehet megunni :D Próbáljátok ki :)

 

És még egy kis extra:

 

A karakterek ún. BM2 ( battle mode 2) speckó skilljeinél megváltozik a fegyverük:

WA: egy méretes asztrál kasza

BL: egy pár éles karom :)

WI: valami fénylő orb :D

FA: két pisztoly a két kézbe több célpont egyidejű támadására :)

FS: egy nagy pajzs amit eldobva nagy kárt okoz az ellenfélben 

és az FB: valami asztrális ágyú :D

Nézzétek meg :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dtk-games.blog.hu/api/trackback/id/tr62840198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása